Společnosti Mafra jsme dodali koncentrátor dárkových karet pro jejich retailové partnery zahrnující end-to-end řešení od vydání karet až po zajištění akceptace na platebních terminálech partnerů.
Dodané řešení
Společnosti Mafra jsme dodali koncentrátor dárkových karet pro projekt Dárkomat, který sdružuje akceptaci dárkových karet předních obchodníků. Díky prodeji dárkových karet v široké síti distribučních míst (aktuálně exkluzivně ve všech prodejnách Albert, následně na dalších místech – čerpací stanice, trafiky,... ) získávají vydavatelé dárkových karet unikátní obchodní kanál pro distribuci vlastních dárkových karet a tím získání nových zákazníků.
Celé řešení je provozováno formou komplexního outsourcingu jako služba na platformě Switchio, která zajišťuje jak vydávání, tak akceptaci privátních karet v uzavřených platebních a věrnostních systémech.
Přínos pro zákazníka
Z pohledu koncového zákazníka je velmi pozitivně vnímána možnost pořízení dárku pro jakýkoliv účel na jednom místě – na Dárkomatu lze pořídit vhodný v podstatě pro kohokoliv. Aktuálně jsou do projektu zapojeni tito obchodníci se svými dárkovými kartami: Klenoty Aurum, Marionnaud, Neoluxor, České dráhy, Allegria, Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Answear, Global Wines, Lekarna.cz, eTema.cz a připravují se další, mimo jiné: McDonald's, Bubbleology, Audiotéka, Microsoft Xbox, Sony PlayStation, aj. V rámci projektu Dárkomat jsme umožnili akceptace dárkových karet jak ve fyzických obchodech (prostřednictvím klasických bankovních platebních terminálů), tak napojením na eShop konkrétního obchodníka.
"Skvělé služby společnosti MONET+ nám umožnily spustit službu Dárkomat v rekordně krátkém čase, v souladu s očekáváním naší společnosti i zúčastněných obchodníků. Forma technologického outsourcingu nám umožňuje se nadále plně soustředit na komerční stránku projektu - po stránce technologické se můžeme plně spolehnout na kompetence společnosti MONET+."
Michal Markoš,
Project Manager, mediální skupina Mafra