World of

finance

ČSOB

csobKomplexní autorizační systém ASORS je centrálním prvkem v rámci veškerých procesů akceptace platebních karet na více než 30 000 terminálech i na 3D Secure platební bráně ČSOB v rámci České i Slovenské republiky. Zajišťuje směrování platebních transakcí na různé nadnárodní karetní procesory a optimalizuje procesy i náklady při akceptaci bankovních karet. Systém poskytuje taktéž podklady pro zúčtování uskutečněných transakcí. Distribuovaná část představuje aplikační vybavení POS terminálů na obchodních místech. Robustnost systému umožňuje autorizovat více než 1 milion transakcí měsíčně s dostupností vyšší než 99,9 %. Mezi nejdůležitější obchodní partnery patří společnost ČSOB a řada jejich významních klientů z oblasti maloobchodu, čerpacích stanic, dopravy a e-commerce.

„ASORS je digitálním srdcem naších karetních operací v prostorách našich obchodních klientů i mimo ně. Poskytuje bezhotovostní zážitky z placení širokým masám i digitálním fajnšmekrům a také participuje na řadě našich doplňkových služeb (např. akceptace karet zaměřených na zvýšení efektivity platebních terminálů a user experience koncových zákazníků). ASORS spojuje komfortní a bezpečné placení s doplňkovými službami a vytváří systém vzájemné interakce obchodníků a jejich zákazníků. Díky bohaté spolupráci se společností Monet+ v širokém spektru obchodních a retailových řešení, přinášíme na trh jedinečné služby, které uspokojí i ty nejnáročnější potřeby našich klientů."

Roland Katona, Manager Acquiring & E-commerce, ČSOB, a.s., KBC Group

ČESKÁ SPOŘITELNA

ceska_sporitelna

Požadavkem banky bylo vybavit vybraný segment klientů bezpečným nástrojem pro práci v internetovém bankovnictví v podobě čipové karty a současně mít možnost je doručit přímo klientům, bez nutnosti jejich návštěvy na pobočkách. Celý proces distribuce se tak pro banku zjednodušil a zůstal přitom plně pod kontrolou banky, vč. řízení životního cyklu karet, realizovaného prostřednictvím centrálního systému pro jejich vzdálenou správu.

„Tento realizovaný projekt nám umožnil jednodušší automatickou instalaci potřebného aplikačního vybavení v rámci internetového bankovnictví Servis24 a Business 24 a rozšíření možnosti použít klientský certifikát na dalších operačních systémech Mac OS X a Linux. Dodávky nám byly dodávány jak v požadované kvalitě a rozsahu, tak v dohodnutém termínu. Vedle toho vynikajícím způsobem funguje spolupráce při řešení případných technických incidentů u našich klientů."

Daniel Grinč, Vedoucí týmu internetového a PC bankovnictví České spořitelny, a.s.

POJIŠŤOVNA ČESKÉ SPOŘITELNY

pojistovna_cs_2
Požadavek na aplikování bezpečnostních politik pro přístup do informačního systému (interních pracovníků a externích obchodních partnerů), vyústil v roce 2005 v nasazení námi dodaných hybridních čipových karet, které jsou využívány i k elektronickému podepisování a šifrování dokumentů. Sofistikovaně je tak vše potřebné sloučeno na jedné kartě – fyzický přístup díky bezkontaktní části a průkaz zaměstnance díky individuálnímu potisku.

„S MONET+ jsme se stali bezpečnější a komfortnější v přístupu do interního prostředí i v rámci přístupů našich smluvních externích partnerů. S každým bezpečnostním auditem se ukazuje, že to bylo dobré rozhodnutí. Jak se říká: Vše je o lidech. Vstřícný přístup, odbornost a organizační schopnost těch, se kterými spolupracujeme, se vždy odráží na výsledku vzájemné spolupráce."

Bc. Dušan Drdla, Ředitel úseku informačních technologií, Pojišťovna České spořitelny, a.s.

 

VÚB

vub_logo

Pro potřebu banky na zvýšení zabezpečení internetového bankovnictví formou podepisování transakcí klienty elektronických platebních kanálů pomocí PKI infrastruktury jsme dodali čipové karty včetně jejich personalizace, čtečky a customizované softwarové komponenty. Zajišťujeme průběžnou servisní a technickou podporu a služby HelpDesk.

„Počas projektu obnovy certifikačnej autority sme riešili v spolupráci s MONET+ prechod na silnejšiu kryptografiu. V jeho rámci sme riešili viaceré otázky. Jednou z nich bola aj možnosť bezproblémovej migrácie klientov. MONET+ dodal riešenie, ktoré umožnilo automatické nahrávanie nových certifikátov bez potreby návštevy registračného pracoviska."

Ing. Viliam Hedera, vedúci oddelenia informačná bezpečnosť

KOMERČNÍ BANKA

kbOd roku 2003 bylo rozšířeno využívání karet můjklíč i do produktů internetového bankovnictví, jako je MojeBanka a ProfiBanka. Zde byla použita naše platforma CryptoPlus jako součást PKI řešení na straně klienta, v souladu se standardy elektronického podpisu. Součástí dodávky SW komponent byly čipové karty, vč. personalizace, a také čtečky jak pro klienty, tak i pro pobočková pracoviště. Samostatně jsme realizovali autentizaci prostřednictvím čipové karty také do produktu MultiCash (Omikron Systemhaus GmbH & Co. KG). Provozujeme služby distribučního skladu pro zásobování poboček KB všemi klientskými komponentami. Poskytujeme průběžnou servisní a technickou podporu a služby HelpDesk.

„Společnost MONET+ byla po celou dobu spolupráce profesionálním partnerem, která nejen kvalitně odváděla smluvené služby, ale především se vždy proaktivně stavěla ke všem obtížím a zároveň vždy jednoznačně prokazovala, že nezůstává stát na místě, ale hledá nové cesty ve všech oblastech svých služeb".
Ing. Petr Kopřiva, Vedoucí rozvoje a obchodní podpory přímých kanálů

 

 

 

 

 

 

 

 

 

World of

business

MCDONALD´S

mcd_zelenySpolečnosti McDonald's poskytujeme od 11/2014 uzavřený platební systém SmartShop pro projekt dárkových karet McDonald's formou komplexního outsourcingu. Na všech 93 provozovnách McDonald's v ČR se tak můžete na vlastní kůži setkat s naším řešením uzavřeného platebního systému SmartShop, provozovaného na platformě stávajících platebních terminálů.
„Společnost McDonald's je velmi spokojena s dosavadní spoluprací se společností Monet+ na projektu a s jejím aktivním – angažovaným přístupem. Dosavadní spolupráce probíhá velmi úspěšně a projekt se podařilo realizovat v rámci dohodnutých termínů. Věříme, že do budoucna se spolupráce bude nadále úspěšně rozvíjet".

David Zítko, COOP Controller CZ & SK, McDonald's ČR spol. s r.o.

 

TICK TACK (ČLEN SKUPINY STUDENT AGENCY)

TT_logoSpolečnosti TICK TACK (člen skupiny Student Agency) poskytujeme od 12/2013 uzavřený platební systém formou outsourcingu. Ve všech vozech TICK TACK taxi mohou zákazníci díky našemu systému SmartShop platit vedle standardních způsobů navíc také prostřednictvím předplacených zákaznických karet či elektronickými vouchery.

"Oceňuji vynikající spolupráci se společností Monet+, kterou jsme vybrali v náročném několikakolovém výběrovém řízení jako dodavatele uzavřeného platebního systému. Byl bych velmi rád, kdyby takovýchto firem, které dodají to, co slíbí, bylo na našem trhu více. Služby poskytované společností Monet+ fungují velmi dobře a mohu je vřele doporučit dalším zákazníkům."

Tomáš Novák, výkonný ředitel, TICK TACK s.r.o.

 

EXPRESS DELI

ED_LOGOSpolečnosti Express Deli poskytujeme od 11/2014 uzavřený platební systém SmartShop formou outsourcingu. Ve všech provozovnách Express Deli tak mohou zákazníci díky našemu systému SmartShop využívat výhod spojených s používáním předplacených zákaznických karet.

"Společnost MONET+ realizovala celý náš projekt EXPRESS DELI KARET ve velmi krátkém čase. Od schválení zadání jsme nasadili celé řešení během
2 měsíců do ostrého provozu, a proto můžeme považovat naše karty za skutečně EXPRESSní! Způsob řešení projektu formou kompletního a garantovaného outsourcingu byl a je pro nás tím hlavním prodejním argumentem."

Lukáš Nejezchleb, spolumajitel společnosti EXPRESS DELI s.r.o.

SYNOT TIP

synotNaše řešení pro identifikaci osob na terminálech prostřednictvím čipové karty je využíváno od roku 2005. Srdcem systému je autentizační server CASE pro vzdálenou autentizaci klientů, držitelů čipových karet. Karty elektronicky i graficky personalizujeme vč. příbalového materiálu. V současné době jsou v rámci holdingu SYNOT využívány jak v České republice, tak i na Slovensku.

„Dodávka MONET+ splnila naše očekávání. Požadované komponenty jsou nám dodávány v potřebné kvalitě a včas.
Vedle toho dodavatel pružně reaguje na naše rozvojové požadavky, konzultuje s námi naše potřeby
a navrhuje nám možnosti řešení, které odráží nejnovější technologické možnosti."

Josef Kočí, Produktový manažer, SYNOT TIP, a.s.

 

KAPSCH/ČSOB

kapschVe spolupráci s ČSOB poskytujeme již od spuštění elektronického mýtného systému v roce 2006 společnosti Kapsch komplexní řešení pro akceptaci bankovních i palivových karet. Centrální autorizační středisko pro akceptaci fleet karet (FCC) přijímá a zpracovává platební transakce palivovými kartami (např. DKV, UTA, CCS, Benzina, EuroShell, Routex, atd.), zprostředkovává online autorizaci u vydavatele karty (či provádí vlastní autorizaci) a vytváří uzávěrkové soubory transakcí. Autorizační středisko pro akceptaci bankovních karet zprostředkovává autorizace transakcí uskutečněných bankovními kartami. Distribuovaná část představuje aplikační vybavení POS terminálů na obchodních místech. Systém FCC již autorizoval platby za téměř 50 miliard Kč s dostupností vyšší než 99,9%.

„S MONET+ spolupracuje ČSOB v rámci Mýtného systému již od jeho vývoje v roce 2006, za tu dobu jsme prošli mnoha změnami a náročnými úkoly. Kdykoliv přišla nová výzva Monet+ přišel s řešením k naší spokojenosti. Velice si ceníme profesionality a myšlenkové otevřenosti kolegů a těšíme se na spolupráci v dalších letech a na dalších projektech."

Jiří Havelka, Manažer útvaru Elektronické mýtné, ČSOB

 

p.k. Solvent

P.K. Solvent - TOP drogerieSpolečnosti p.k. Solvent (lídrovi českého drogistického trhu) poskytujeme od 5/2016 věrnostní systém provozovaný na platformě SmartShop pro projekt Klubových zákaznických karet pro novou síť prodejen drogistického zboží TOP Drogerie. Systém je provozován na platformě SmartShop, je provozován na standardních bankovních terminálech a zákazníkovi je poskytován formou komplexního outsourcingu.
Na všech 90 provozovnách zapojených do sítě TOP Drogerie tak mohou zákazníci díky řešení věrnostního Klubu TOP Drogerie (www.topdrogerie.cz) vybudovaném na platformě SmartShop využívat zvýhodněné klubové nabídky.

„Spolupracovali jsme společně s firmou MONET+ na zajištění projektu Klubových karet na prodejnách drogistické sítě TOP Drogerie. Setkal jsem se s profesionálním přístupem a ochotou věci řešit potíže vzniklé v průběhu projektu. Mohu firmu MONET+ doporučit pro její schopnost technicky zvládnout i obtížné řešení a snahu splnit termíny. "

Jindřich Ježek, Trade Marketing manager, P.K. Solvent

 

 

 

MAFRA

MAFRA
Společnosti Mafra jsme dodali komplexní řešení koncentrátoru dárkových karet pro projekt Dárkomat, postavené na platformě SmartShop.

Projekt Dárkomat představuje koncentrátor dárkových karet předních obchodníků, kteří díky prodeji dárkových karet na distribučních místech (aktuálně exkluzivně ve všech prodejnách Albert, následně na dalších místech – čerpací stanice, trafiky,..), získávají zcela unikátní obchodní kanál pro distribuci vlastních dárkových karet a tím získání nových zákazníků.
Z pohledu koncového zákazníka je velmi pozitivně vnímána možnost pořízení dárku pro jakýkoliv účel na jednom místě – na Dárkomatu lze pořídit vhodný v podstatě pro kohokoliv. Aktuálně jsou do projektu zapojeni tito obchodníci se svými dárkovými kartami: Klenoty Aurum, Marionnaud, Neoluxor, České dráhy, Allegria, Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Answear, Global Wines, Lekarna.cz, eTema.cz a připravují se další, mimo jiné: McDonald's, Bubbleology, Audiotéka, Microsoft Xbox, Sony PlayStation, aj....
Celé řešení je provozováno formou komplexního outsourcingu na platformě SmartShop vyvinutou společností Monet+ pro řešení uzavřených platebních a věrnostních systémů. V rámci projektu Dárkomat je umožněna akceptace dárkových karet jak ve fyzických obchodech (prostřednictvím klasických bankovních platebních terminálů), tak napojením na eShop konkrétního obchodníka.

„Platforma SmartShop a navazující skvělé služby společnosti MONET+ nám umožnily spustit službu Dárkomat v rekordně krátkém čase, v souladu s očekáváním naší společnosti i zúčastněných obchodníků. Forma technologického outsourcingu nám umožňuje se nadále plně soustředit na komerční stránku projektu - po stránce technologické se můžeme plně spolehnout na kompetence společnosti MONET+."

Michal Markoš, Project Manager, mediální skupina Mafra

World of

mobile

O2

o2Námi implementované řešení poskytuje nástroj pro bezpečnou kontrolu přístupů vzdálených i lokálních uživatelů a je určeno pro malé a střední firmy.
Řešení poskytuje velmi vysoký stupeň bezpečnosti. Uživatel vlastní autentizační token v podobě mobilního telefonu a SIM karty, generující jednorázové kódy s vazbou na své uživatelské konto. Interním uživatelům pak umožňuje autentizaci a šifrování citlivých dat. Mezi základní vlastnosti řešení patří jeho jednoduchá integrace do stávající architektury, snadná správa uživatelských dat či automatizovaná aktivace mobilních autentizačních tokenů.

ORANGE SK

OrangeProjekt implementoval řešení SIM C.A.S.E.®, které umožňuje využít SIM kartu pro autentizaci k doplňkovým službám, primárně nesouvisejících se základní činností mobilního operátora, např. přístup k portálům či autentizace do intranetu v obchodních kanálech operátora (SMS, hlas, data). Řešení je navrženo tak, že tyto doplňkové služby může operátor nabízet také svým zákazníkům.

 

World of

government

ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ

cssz"Systém PKI je využíván nejen k autentizaci uživatelů do domény MS Windows, ale i pro zabezpečenou komunikaci mezi jednotlivými pracovišti ČSSZ. Byla vybudována velmi robustní infrastruktura certifikačních autorit opírající se o bezpečná úložiště klíčů (HSM). Integrace PKI do infrastruktury Active Directory umožnila využití více faktorové autentizace prostřednictvím integrované autentizace i dalším aplikacím (SSO). Čipové karty jsou využívány nejen pro uložení certifikátu ale také pro autentizaci uživatelů v docházkových systémech."

Ing. Pavel Šmejkal, ředitel odboru systémové, komunikační a technické podpory, ČSSZ

 

NEJVYŠŠÍ KONTROLNÍ ÚŘAD

nkuCílem projektu realizovaného pro NKÚ bylo pokrýt zabezpečený přístup zaměstnanců do vlastní sítě, společně s fyzickým pohybem osob v prostorách NKÚ a využit výhod elektronického podpisu. Zabezpečený přístup měl pomoci úřadu zvýšit bezpečnost – požadavek na dvoufaktorovou autentizaci, zpříjemnit zaměstnancům dodržování požadovaných bezpečnostních pravidel a samotným administrátorům řešení umožnit flexibilní a efektivní správu. Zaměstnanci úřadu zároveň pro svoji práci aktivně využívají služeb akreditované certifikační autority PostSignum, která NKÚ zabezpečuje službu vydávání uživatelských certifikátů pro zaručený elektronický podpis a serverových certifikátů.

 

STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN

statni tiskarna ceninStátnímu podniku STÁTNÍ TISKÁRNĚ CENIN dodáváme personalizační technologie od roku 2003, včetně technologií pro personalizaci elektronických dokladů (cestovní pasy - 2006, povolení k pobytu - 2011, elektronické občanské průkazy - 2012). V rámci dodávek pro výrobu elektronických dokladů dodával MONET+ také speciální bezpečnostní systémy, jako jsou speciální certifikační autority pro zajištění přístupů k otiskům prstů, systémy pro zabezpečení Bezpečnostního osobního kódu (BOK) k elektronickému občanskému průkazu, bezpečná uložiště klíčů certifikačních autorit (HSM - Hardware Security Module) či systém SPOC (ČSN 36 9791) pro výměnu oprávnění pro přístup k biometrickým datům v elektronických dokladech. Jsme také dodavatelem aplikací na čip elektronického občanského průkazu a příslušného middleware pro práci s certifikáty a elektronickým podpisem.

"Rád bych vyzdvihl velmi profesionální přístup společnosti Monet+ při implementaci specifických systémů pro bezpečnou personalizaci elektronických dokladů a systémů národních certifikačních autorit, které splňují přísné mezinárodní technické standardy evropské Komise a ICAO, vztahující se k problematice vydávání biometrických cestovních dokladů. Systémy vyvinuté a dodané společností Monet+ jsou díky prvotřídní odbornosti zaměstnanců technicky na velmi vysoké úrovni a díky jejich kvalitní podpoře je úspěšně provozujeme již 10 let."

Ing. Karel Růžička, technický ředitel

 

 

 

 

 

 

World of

public services

ŽILINSKÁ UNIVERZITA V ŽILINĚ

zilinska_univerzita"Oceňujeme vstřícný a profesionální přístup. MONET+ je schopna flexibilně reagovat na změnové požadavky týkající se bezkontaktních technologií na kartě, a to nejen v dodávkách hybridních karet, ale i úprav v personalizačním profilu karet."


Ing. Róbert Orenič, Oddelenie multimediálnych technológií, Žilinská univerzita

 

MASARYKŮV ONKOLOGICKÝ ÚSTAV

masarkuv_onkoligicky_ustav„Od MONET+ jsme dostali efektivní technické řešení s minimem organizačních změn. Přátelský přístup, výborné odezvy. Byl nám věnován čas i v případě potřeby řešení potíží, které nesouvisely přímo s PKI problematikou. Vynikající spolupráce trvá dál, služby fungují.

Byla bych ráda, kdyby takových firem, které dovedou úzce spolupracovat a přizpůsobovat se
prostřední zákazníka, bylo více."

Ing. Eva Konečná, Vedoucí IT, Masarykův onkologický ústav